Bar veya meyhane şart

Bar veya meyhane şart

Meyhane yemek

Son anketin şaşıtırıcı sonuçlarına göre, Tepekentin en çok ihtiyaç olan hizmet bir bar veya meyhane olduğu ortaya çıktı.

Bar veya meyhane : %40
Süpermarket : %23
Banka : %22
Sinema : %7
Spor salonu : %5

Söylentilere göre yılbaşından sonra villadaki tüm işletmeleri kapanacaktır. Demek ki ticaret merkezi açılana kadar şimdiki kadar ihtiyacımıza karşılayacak yer bile olmayacak.

Bar veya meyhane şart” üzerine 12 yorum

  1. bunlar hepsi boş şimdi. varolan market ve cafe kapandı gitti.
    yeni işletmeler zor açılır ve kaliteli hizmet için çok bekleriz.
    ortada kalan barınakta bakkal ve ruhsatsız bir veteriner. bu iş nasıl düzelir??

  2. villada kıraathanesi de olur

    en güzeli – geniş bahçede kendin pişir kendin yer olsun

    keraneye talep olur

    gece külübü fena sayılmaz

  3. kaliteli işletmeler olsun da villada da olur arkadaşlar,böyle kısıtlamalar gerirmeyelim,zaten kimsenin bir şey yaptığıda yok.ana caddelerde insanlar ne isterse açabilsin lütfen.

    • belediye izin veriyor mu?

      kaliteli ne demek? kişiden kişiye çok değişken

      bazı işletmeler ara sokaklarda daha uygun olur örn. yetişkinlere “sağlık” ekipmanları ve vitaminleri

  4. herkez her istediği villada yerler açsında biz de ihtiyaçlarımızı karşılayalım,buna itirazı olan varsa malın önde gidenidir.tepekentin gelişmesini ve burdaki insanların rahat yaşamasını istemiyor demektir.

  5. sami beycim o zaman burda ticaret merkezlerini çok beklersin.ara sokaklarda oturuyorsan zaten boş konuşuyorsun.o ara sokaklara kuruyemişçi bile açmazlar fakat ana caddelere inşallah ne olursa olsun açarlar.yoksa ihtiyaşlarımız veya oturup bir şeyler içmemiz için bahçeşehire gitmemiz gerekir.tepekentin örnek alacağı gelişim projesi bahçeşehirdir.lütfen böyle saçma şeylerde yazma,biraz düşünüpte yaz.


    • suat:

      ara sokaklara kuruyemişçi bile açmazlar fakat ana caddelere inşallah ne olursa olsun açarlar.yoksa ihtiyaşlarımız veya oturup bir şeyler içmemiz için bahçeşehire gitmemiz gerekir

      kuruyemişci olsun fakat pavyon gibi bir yer olmasın.

      eğer herkes işyeri açabilirse denetim veya kontrol elden gider. eğlence parsel olsa iyi olur – orada tüm villalar hizmet için çalışır – bar, cafe, kahve, masaj salonu, vs…..
      bir soru daha – eğer uygun ise belediye neden henüz ruhsat vermiyormuş?

  6. bar olsa geceklübü da olur

    kim yan villada sabaha kadar gürültülü sarhoş insanlar ister ki? bir de uyuşturucu falan yakınında çok olur

    öyle bir uygulama aile yerinde olamaz. olsa ben giderim buradan

  7. restoran, banka, eğlence yerler, ……..
    hepsi lazım
    toplu bir yerde olsa daha iyi bence, çarşı gibi

  8. Bence villada bir bar iyi olmaz. Evde eşim ve çocuklarım var onun için yan tarafta bir sürü ayyaş istemem. Hemde sabaha kadar sarhoşların gürültüsü çekemem.

  9. bar olsa var ya, tepekente taşınırım ve her gün kankilerle takılırım

Yorum yapın